"Kanava, jolla voimme palvella jo olemassa olevia asiakkaita entistäkin paremmin."

Huoltoonkutsupalvelu olemassa oleville asiakkaille – Malminkartanon Autohuolto

Fixus-ketjuun kuuluvassa Malminkartanon Autohuollossa aamut ovat vilkkaita ja huollettavia autoja ajaa pihaan tämän tästä. Yrittäjät Jan Reijo, Jarmo Hannula ja Tero Kolunsarka ovat olleet alalla pitkään, ja Malminkartanon pisteen lisäksi heillä on 6 muutakin autohuoltoa. Työtä siis riittää.

Syksyllä 2018 Malminkartanon Autohuollolle otettiin käyttöön Carcaren MediumCare-paketti, jonka avulla asiakasvirtaan on saatu lisää voimaa. Carcare kutsuu kuukausittain huoltoon 200 Malminkartanon Autohuollon asiakasta, joiden tiedot ovat peräisin autohuollon omasta asiakasrekisteristä:

“Käytännössä autohuollolla on kattavasti tietoa asiakkaiden autoihin tehdyistä ja tulevista huolloista. Meidän tehtävä on muistuttaa Malminkartanon autohuollon asiakkaita lähestyvästä huollosta ja ohjata heidät portaaliin varaamaan huolto. Huoltoja varataan enemmän, ja tarve alennuskampanjoille ja muille markkinointikikoille vähenee”, selventää Aapeli, Carcaren toimitusjohtaja.

Malminkartanon Autohuollon asiakkaille lähetetyt kutsut ovat tuoneet tulosta, sillä yli 20 % Carcaren lähettämistä huoltokutsuista on johtanut varauksen tekemiseen. Se on enemmän kuin mitä markkinointityökalut autohuoltamoissa yleensä tuottavat. Asiakasmäärä on yleisesti kasvanut, ja huollosta muistuttaminen on samalla hyvää asiakaspalvelua. Sama paketti on käytössä myös kahdessa muussa yrittäjäkolmikon huoltamossa.

Yrittäjät ovat olleet palveluun hyvin tyytyväisiä, ja aikovat laajentaa sen käyttöä muihinkin autohuoltamoihinsa. “Halusimme kanavan, jolla voimme palvella jo olemassa olevia asiakkaita entistäkin paremmin. Kontaktoimme heitä myös itse, mutta aika ei riitä siihen, että soittaisimme ja tarjoaisimme määräaikaishuoltoa. Carcarella oli juuri meille sopiva konsepti, ja ensimmäiset kuukaudet ovat olleet hyvin positiivisia. Yhteistyö toimii ja asiakasmäärä on kasvanut”, kertoo Malminkartanon autohuollon yrittäjä Jan Reijo.

Ota yhteyttä!

Sovi tapaaminen lomakkeella, niin käydään yhdessä läpi miten CarCare pystyy parantamaan yrityksesi asiakkaiden uskollisuutta entisestään.

Carcare on valtakunnallinen palvelu, joka kutsuu ja noutaa auton huoltoon sen ollessa ajankohtainen. Huollon edistymistä ja kuljetusta voi seurata älypuhelimella, jolla valmiin huollon voi myös maksaa. Omakuskimme palauttaa auton valitsemaasi osoitteeseen sinulle sopivaan aikaan.

Unelmamme on tehdä autojen huoltamisesta niin helppoa, että tuntuu kuin auto kävisi itsestään huollossa. Autamme palveluntarjoajia ylittämään asiakkaidensa odotukset ja nostamaan palvelunsa seuraavalle tasolle. Hyvä huoltopalvelu alkaa kotisohvalta.

Laaja yhteistyökumppaniverkosto

Carcare on digitaalinen kohtaamispaikka autoilijoille, huoltajille ja palveluntarjoajille. Liity sinäkin laajaan, valtakunnalliseen palveluverkostoomme ja tavoita asiakkaasi paremmin.

Autoalan uudistaja

Uudistamme vanhoja toimintamalleja ja tuomme autoalalle digitaalisia työkaluja, joiden avulla palvelusi alkaa jo asiakkaan kotisohvalta.